.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مازندران زیر ۵۰ درصد است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: باوجود وضعیت نگران‌کننده و فوق بحرانی مازندران رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان مازندران نزولی بوده و زیر ۵۰ درصد است.

به گزارش شمال نیوز، دکتر قاسم اویس امروز درباره شرایط کرونایی در استان مازندران اظهار کرد: این روزها وضعیت کرونایی در استان مازندران بسیار بحرانی و پیچیده است.

وی با نگرانی از افزایش مرگ‌های کرونایی که از ۵۰ تن در روز گذشته است، افزود: شمار بیماران سرپایی، بستری‌شدگان نیز کماکان رو به افزایش و همین موضوع نگرانی‌ها را بیشتر کرده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بیان کرد: باوجود وضعیت نگران‌کننده و فوق بحرانی مازندران رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان مازندران نزولی بوده و زیر ۵۰ درصد است.

اویس با تاکید بر ممنوعیت دسته‌روی‌ها در ایام محرم، یادآور شد: بحث عزاداری‌ها نیز با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی امکان‌پذیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با وضعیت واکسیناسیون در استان مازندران، اظهار کرد: واکسیناسیون کرونا در روستاها و شهرهای زیر ۲۰هزار نفر در گروه سنی بالای ۴۰ سال و در شهرها در گروه سنی ۵۰ سال درحال انجام است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران به تزریق ۹۲۰ هزار دز واکسن در مازندران اشاره کرد و یادآور شد:  تاکنون ۷۷۰ هزار دز واکسن در مرحله اول و ۱۵۰ هزار دز واکسن در مرحله دوم تزریق شده است.

اویس در پایان بر رعایت کامل توصیه‌ها و هشدارهای بهداشتی به‌ویژه در ایام محرم تاکید کرد و گفت: بحث استفاده از ماسک و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی باید کماکان مورد توجه قرار گیرد./فارس

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.